Saturday 7 April 2007

Nieuwe televisie

Deze week heb ik van mijn huisbaas, Ed, een nieuwe televisie gekregen. Omdat de oude maar drie kanalen had, keek ik maar weinig. Nieuws volg ik via internet en als ik iets anders wil zien, kan dat via Youtube.

Maar als je dan toch een pit hebt, kan je er beter maar iets mee doen. Dus vanavond heb me er eens goed voor geinstalleerd. Heerlijk, 60 kanalen; jammer genoeg heeft Ed er geen nieuwe afstandsbediening bij gegeven. En met de hoeveelheid reclames is dat best onhandig.

Iedere 6 minuten ( ik heb het getimed) wordt de film onderbroken voor tenminste 2 --maximaal 4-- minuten reclame. En omdat iedereen wegzapt, denken de programmamakers-- kan je best hetzelfde blok keer op keer uitzenden.

Nee dus: zonder afstandsbediening en zin om op te staan was ik dus gedoemd blok na blok dezelfde meuk te zien. Dat was nog niet eens het vervelendste. Ik begon om 8 uur met de "Sound of Music." Deze film duurt nog geen 2 uur. Dankzij alle onderbrekeingen heeft het me tot na 11en gekost, voordat ik de hele von Trapp familie veilig de Zwitserse grens zag bereiken.

No comments: